poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Urodzinowa...

I już sierpień...ach jak ten czas szybko leci...jutro wracam już do pracy...i przyznaję,że troszkę mi się nie chce,ale cóż zrobić. Jeszcze pod koniec sierpnia będę miała kilka dni wolnego...może uda mi się gdzieś wtedy wyrwać na małą wycieczkę...

Dziś udało mi się troszkę chwil spędzić w pracowni i powstała taka oto karteczka urodzinowa w jasnym oliwkowym kolorze z nutką turkusowych dodatków. Znów kolekcja nowych papierów,
które mnie zachwyciły!




***
Dziękuję za Wasze miłe słowa, które pozostawiacie, ciepło na sercu  !

22 komentarze:

  1. Trochę gazy, trochę farby, jakieś przedarcie, tam koronka, no i kwiaty - wszystko idealnie zgrane i cudny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolorystyka i bogata ukośna kompozycja kwiatowa :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wowwwwwwww!Jestem oczarowana !!!Dziekuje,że mogę odwiedzać tak cudne miejsce! Czuje się tu jak w raju <3 Pozdrawiam cieplutko i zostawiam z pozytywną energię zroszoną uśmiechem <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna karteczka w cudownej kolorystyce :) Bukiecik jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow...gorgeous...love it!
    Xx Ellen

    OdpowiedzUsuń
  6. This is really beautiful! I love it!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odwiedziny u mnie.
    Przepiękne prace towarzysz :)
    Miło popatrzeć i nacieszyć oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniał kartka, wszystko wspołgra idealnie

    OdpowiedzUsuń