piątek, 11 grudnia 2015

Dekoracyjne świece DT Magiczna Kartka

Witam Was bardzo cieplutko.
Dziś kolejny dzień Magicznego odliczania w Magicznej Kartce

A ja w ramach inspiracji DT przygotowałam dla Was mały kursik jak ozdobić świece,
które mogą być piękną dekoracją na świąteczny stół.


Do wykonania potrzebujemy: oczywiście papier Magiczna Kartka, koronki,tasiemki,ozdoby,
taśmę dwustronnie klejącą, klej na gorąco, nożyczki
A więc:
Wycinamy paseczki -szerokość każdy według uznania. 
Pod spód paseczka podklejamy koronkę a na wierzch tasiemkę aby "zatuszować " łączenie. Wszystko przyklejamy taśmą dwustronnie klejącą. Gotowe paseczki przykładamy do świecy i sklejamy.


Następnie dekorujemy. Do ozdobienia świec użyłam pięknych białych Poinsecji, bielonych szyszek i brokatowych gałązek. Wszystko przykleiłam klejem na gorąco. Na koniec dodałam przy kwiatach małe kokardki z tasiemki.


I oto efekt końcowy...


Do ozdobienia świec użyłam:

     

Pozdrawiam-Gosia

20 komentarzy:

  1. Cudne świeczki ....Te ze złotem skradły moje serce....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna dekoracja wyszła. W tygodniu też ozdobiłam swoje świeczki, tylko nie wyglądają tak uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądają świece.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne świece, dziękuję za podpowiedź, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł i do wykorzystania praktycznie przy różnych okazjach!!!

    OdpowiedzUsuń