poniedziałek, 12 października 2015

Sznureczek i wstążeczka...-DT od A do Zet

U nas od samego rana pada śnieg...dobrze,że dziś wygrzewam się w domu i nie musiałam iść do pracy...bo przy takiej pogodzie nie chce się wychylać nosa za drzwi...brryy...
więc tworzę sobie przy herbatce...

  A dziś zapraszam Was na kolejny tydzień inspiracji na blogu Od A do Zet!
 Dziś w roli głównej w naszych pracach pojawią się: sznureczki, nici, wstążki, kokardki, tasiemki. 
 Ja tym razem wykonałam karteczkę na uroczystość z okazji ślubu, taką z deseczkowym motywem
 i kwiatami. W mojej pracy oczywiście pojawiły się rewelacyjne nici lniane, sznurek bawełniany oraz kokardka wykonana z tasiemki Papermania. Całość powstała na uroczych 





Posyłam dużo ciepła!

31 komentarzy:

  1. Piękna kartka w sielskim klimatacie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cudowna - połączenie metalowych elementów i drewna, sznurek - razem fantastyczna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Deseczki są cudne :)) Strasznie fajny pomysł Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bosko umocowałaś te deski ;D bardzo klimatyczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetny pomysł na karteczkę - te deseczki są bombowe! Całość, jak zawsze u Ciebie - chwyta za serce!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przestajesz zadziwiać...kolejne cudo! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczna karteczka. Cudne drewniane to i piękna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń