środa, 2 lipca 2014

...już lipcowo

Witam Was już lipcowo...zamiast pięknego słonecznego lata mamy zimną i deszczową pogodę, 
mam tylko cichą nadzieję, że chociaż kolejne tygodnie będą ciepłe...
***
Ostatni czerwcowy weekend spędziłam na dwóch plenerach malarskich, które prowadziłam...
niestety przy dwóch grupach ciężko samemu  było coś namalować ale powstało kilka fajnych szkiców,
które pewnie niebawem przeniosę  na blejtram...
***
Wczoraj przypadał mój dzień inspiracji na blogu Craft Fun...a tam moje prezentowe pudełeczko z kwiatowym girlandem.
***


***
Użyłam w swojej pracy materiały tekturowe i bazy ze sklepu Craft Fun:
*Serduszko
***
Ślę moc cieplutkich pozdrowień ! -Peninia/Gosia

25 komentarzy:

  1. ojejku jakie wspaniale ukwiecone pudełko

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentuje pudełeczko, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Po raz kolejny miło mi podejrzeć twoją pracę:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. oj te białe plamy, nadają klimatu

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniusie pudełeczko !!!
    POzdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu, zaszalałaś! Pudełeczko jest fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. girlanda fenomenalna...cudowny box...ach

    OdpowiedzUsuń
  8. Tekturowa girlanda idealnie pasuje, śliczna (te Twojego autorstwa też są super ;)) świetne pudełeczko :) Pozdrawiam Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! Ale cudo! Wspaniały box. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne pudełko! ale te kwiaty slicznie wyglądają !

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedno z piękniejszych pudełek jakie ostatnio widziałam. Mistrzowska kompozycja barw, faktur i dodatków! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe !!!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń