czwartek, 20 marca 2014

Romantyczny notesik

Dziś będzie z nutką romantyzmu- moja inspiracja na blogu CraftFun. Jakiś czas temu wieczorkiem usiadłam w pracowni z cytrynową herbatką i przyszedł mi do głowy pomysł na wykonanie notesiku w bardziej pastelowych kolorach...bardzo często towarzyszą moim pracom brązy ,które uwielbiam a tym razem sięgnęłam po inne barwy. Notesik ozdobiłam motywem romantycznej dziewczynki, tekturkami  i ręcznie wykonanym różowym kwiatkiem. Zawiązywany na kokardkę.
.


W pracy użyłam tekturek CraftFun:
*Gałązka
*Derkor z serii florystycznej

18 komentarzy:

  1. Śliczny pastelowy notesik. Ja także uwielbiam Twoje brązy ale odmiana zawsze mile widziana. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, niesamowicie piękny, bardzo podobają mi się w tle te postacie, małe cudowne. Notesik superowy, pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczny notesik, piękne dodatki


    Zapraszam na moje bloga - nowy post - http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    candy u mnie trwa:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny cudowne polaczenie pastele dominujace i te retro w tle cudo

    OdpowiedzUsuń
  5. Rety jaki on piękny!!! Cudny po prostu!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudo! notesik prześliczny. Wspaniały klimat. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha, moje pastelki Ci się udzieliły ;D cudeńko w tych delikatnych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy i w wiosennych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny notes 100% romantiko :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny, słodziutki w cudownych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, nadzwyczaj ciekawe miejsce, super tekst, porywająco zaprezentowany, zapewne nie raz odwiedze twojego bloga, ponieważ naprawde bardzo mi się tutaj u Ciebie podoba, pozdrawiam Marta :)

    OdpowiedzUsuń