piątek, 31 sierpnia 2012

Niespodzianka od Kajki...

Kochana Kajka po raz kolejny zrobiła mi cudowną niespodziankę...
i te piękne słowa w liście,  ach aż serce mocniej zabiło...i aż łzy napłynęły do oczu...
Trudno wyrazić w słowach to co czuję...
Kajko...jesteś Aniołem!Dziękuję... dziękuje...za wszystko...
***
Otrzymałam od Kajki cudowną szafeczkę na klucze...z motywem uroczej dziewczynki...
taką śliczną.... wpatrzona w świat...
a  dużo wcześniej dostałam prezent do kuchni...czajniczek serwetnik i czajnik wieszaczek...
 a jeszcze dużo dużo wcześniej zegar i urocze hafty...
***





***
Serdecznie pozdrawiam wszystkich odwiedzających 
mój mały zakątek *
Dziękuję że jesteście!

25 komentarzy:

  1. Cudeńka dostałaś :-)
    Jak miło na duszy się robi kiedy dookoła tyle wspaniałych osób :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne rzeczy...
    pozdrowienia ślę i dziękuję za odwiedziny na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękności :)
    a ja cieszę się, że będę już na bieżąco u Ciebie :) Ślę Ci cieplutkie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne prezenty :-)
    Sle pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś pięknego! Musisz być naprawdę wspaniałą osobą, skoro ktoś obdarowuje Cię takimi cudownościami :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały prezenicik Małgosiu:)
    Zapraszam do mnie na urodzinową czekoladkę:)Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję prezentu, jest przecudny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło dostawać prezenty od ludzkich Aniołów:)Przesyłam dużo słonka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prezenty :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała niespodzianka !!!!!!!!!!!!!!!
    Szafeczka naprawdę urocza ;-) Czajniczkowy wieszak i serwetnik bardzo klimatyczne !!!!!!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prezenty ! To chyba miło dostać coś tak poprostu, bez okazji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna ta szafeczka:)Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń