sobota, 7 lipca 2012

Notes ...

U nas nadal bardzo upalnie...ale nie narzekam bo ciepło uwielbiam, 
i z drugiej strony cieszę się że omijają nas te burzowe klimaty...bo to o czym się słyszy to przeraża.
***
Dziś mój pierwszy projekt i debiut dla Lawendowo.
Wykonałam tkaninowy notes z użyciem bawełnianej wszywki.
i ozdobiłam go koronkami.
Zapiśnik dla artystycznej duszy na "szyciowe"pomysły.
***



***
Życzę Wam piękniej soboty...ja dziś i jutro pracuję, 
ale od poniedziałku zaczynam już urlop... nareszcie odpoczynek, 
choć niedosłowny ale miło będzie spędzić trochę spokojnego czasu w domu.
***
Uściski posyłam serdeczne od serca!

32 komentarze:

  1. Notesik bajka ,pięknie wykonany , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały..piękne kolory .miłego dnia życzę..

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny zapiśnik :) bardzo fajny w kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Notesik wyjątkowej urody ,jak pięknie wpisała się koroneczka- czy szpulki i nożyczki to stempelek czy obrazek-cuuudo : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykle klimatyczny, idealny dla miłośniczki igły i nici :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny! Twoje prace zawsze maja to coś, że oczu od nich oderwać nie można i człowiek przenosi się jak gdyby w inna epokę.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje pierwsze candy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Notesik cudowny, romantyczny, delikatny, piękny w kolorze. Tylko podziwiać.... Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny notes zrobiłaś, chyba się udam do sklepiku, bo te materiałowe wszywki i dodatki mną zawładnęły!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny notes, zachwcający...
    pozdrawiam i życzę udanego urlopu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny notes:)
    U mnie również cały czas upały i na szczęście ulewy omijają nas...

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny jest, oj taki by mi się przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu gratuluję...notes przecudny, stanęłaś na wysokości zadania:)
    U nas niestety bardzo burzowo, szczególnie w nocy;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie klimatyczny.
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, delikatny, romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny projekcik :) Miłego weekendu :) Wyjechałam na trochę, mam nadzieję że za tydzień bez problemu odbiorę paczuszkę na poczcie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczny notes! Jak go zobaczyłam, pomyślałam, że jest dla Ateny :) Po prostu oczu nie można oderwać!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny zapiśnik, przydałby mi się taki na moje projekty, które zrealizuję, jak odczaruję maszynę odkupioną od przyjaciółki :) U nas niestety i upały, i ogromne burze, ale - odpukać! - nic złego w okolicy jeszcze się nie stało... Tylko ja upałów nie lubię, czuję się naprawdę kiepsko i trochę już wyglądam jesieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Очень красиво и оригинально! Нравится!

    OdpowiedzUsuń
  19. I cieplutko pozdrawiamGratuluję debiutu!!!! Śliczny jest

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle brak mi słów. Notes jest prześliczny!!! Nie mogę się napatrzyć i tylko żałuję, że nie mogę go sobie dokładnej obejrzeć ;)
    pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowty jest ten zapiśnik - kolory, kompozycja - wszystko tworzy idealną całość :)

    OdpowiedzUsuń
  22. boski ten zapiśnik :) zakochałam się normalnie

    OdpowiedzUsuń
  23. ładnie Ci to wyszło..wszywki bardzo fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń