poniedziałek, 6 lutego 2012

Męska karteczka...

Dziś odpoczywam w domu...mam dzień urlopu,
więc łapię mały oddech w pracowni.
***
Za oknem mroźno a noc dostarczyła nam większej ilości śniegu...brryy.
Jak dla mnie mogła by się już skończyć ta zima...
wyczekuję z utęsknieniem słońca i wiosny...bardzo...
***
Spróbowałam wykonać męską karteczkę...oj ciężko było...
ale zmobilizowało mnie do tego wyzwanie
a inspiracją były wspaniałe prace ekipy projektowej

A tak przedstawia się moja próba...




***
Miłego tygodnia życzę i wszystkiego dobrego.
Pozdrawiam Was bardzo gorąco.

46 komentarzy:

  1. Jak najbardziej męska!!
    A zimy to i ja mam dość :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj męska bardzo:)
    U mnie też mróz, ale śniegu zero , przez co wiele roślin nie przeżyje:(
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. FAJNA:)))...A JA WIOSNY WYPATRUJĘ JUŻ OD GRUDNIA..HIHIHIHI

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie i ciężko było, ale za to jaki efekt - kartka jest rewelacyjna :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna i w klimacie lat minionych....Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo cudnaaa, przecudnaa ,ach chciałbym tak umieć ..

    OdpowiedzUsuń
  7. męskie kartki to niełatwy temat - Twoja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Temat niełatwy, ale wg mnie poradziłaś sobie z nim znakomicie.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana ,za każdym razem gdy oglądam Twoje prace,otwieram szeroko oczy ze zdziwienia ,że można takie cudo wymyślić i tak precyzyjnie wykonać,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Temat trudny ale poradziłaś sobie świetnie .
    pozdrawiam ciepło w ten mroźny dzień

    OdpowiedzUsuń
  11. meska karteczka wyszla Ci idealnie :) milego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, iście męska karteczka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. You've created a wonderful collage, perfect for a man. Thanks for joining us at FSC this fortnight.

    OdpowiedzUsuń
  14. no i znów przepiękna...
    wysyłam maila w sprawie notesu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. haha, przeglądam bloga, a mój chłopak stoi za mną i mówi: 'o! jaka ładna' także chyba się nadaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo męska i bardzo ładna kartka:) pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładna męska kartka:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też marzę o wiośnie... a kartka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastic card, love your collage style.
    Thankyou for joining us at FSC this time.
    Meggymay

    OdpowiedzUsuń
  20. This is fantastic Peninia my type of card I love it.

    Thank you for sharing with us at Fashionable Stamping Challenges.

    Hugs Shirley x x

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi Peninia, what a stunning card! Lots of layers, great colours and everything put together so thoughtfully. A beautiful male card.
    Thankyou for joining us this fortnight at Fashionable Stamping Challenges.
    Dot x

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna karteczka uwielbiam takie cudne retro.

    OdpowiedzUsuń
  23. P.S. Nie musisz tęsknić zahacz o Grodzisk. Mam gościnną kanapę i do Agi pół godziny jazdy.

    OdpowiedzUsuń
  24. This is amazing! Love the vintage feel and the design elements! Thank you for joining us at Fashionable Stamping Challenges!

    OdpowiedzUsuń
  25. Serdecznie dziękuję za miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń
  26. This is fabulous, I love your mix of papers and stamped images, creating such texture.

    Thanks for joining us at Fashionable Stamping Challenges.
    Avril

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniała, świetnie wybrnęłaś z trudnego tematu.
    Ja męskich kartek bardzo się boję, a kilka niestety czeka już w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  28. A gorgeous card! So well done. Thanks for joining us at FSC! Best, Yvonne

    OdpowiedzUsuń
  29. Perfect for a guy.
    Stunning stamping and a wonderful vintage feel to it.
    Thank you for sharing with us at FSC.
    Wishes
    Lynne

    OdpowiedzUsuń