czwartek, 19 stycznia 2012

I znów serca dwa...

Czas pędzi mi tak szybko...że ani się obejrzę a tu już koniec tygodnia...
***


***
...chyba zaczynam swoją nową przygodę...
***
Już jakiś czas temu udało mi się ( jeden jedyny raz )
na pchlim targu spotkać i zakupić kilka starych pocztówek...spoglądałam na nie prawie codziennie, rozmyślając...snując w głowie opowieści o ich historii...i ludziach, których wspaniałe pismo widnieje na kartach...kim byli,
gdzie mieszkali i jaka jest ich "legenda"...ach...
***
...magia pocztówek...
... tak bardzo zafascynował mnie ten dawny świat i klimat starych pocztówek, że musiałam poczynić kolejne kroki :)
***
W miarę " finansów"odwiedzam antykwariaty i kupuję coś od czasu do czasu...
jak natrafi się dość niedroga okazja.
Własnie wyczekuję przesyłki...już nie mogę się doczekać:)
***
***
Dziękuję za odzew
w sprawie odebrania dla mnie dyplomu...
jesteście Kochane!!! Macie wielkie serce!
Uściski*
***
Serdecznie Was pozdrawiam
i dziękuję za odwiedziny i miłe słowa, to balsam dla duszy :)
Buziaki ślę!

40 komentarzy:

  1. MIŁEJ DALSZEJ PRZYGODY:))SERDUSZKA SŁODKIE-POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Serduszka jak zwykle są fantastyczne, jak zawsze :) A pocztówki - piękna pasja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stare zdjęcia, stare pocztówki, to magia czasów które nie wrócą.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te Twoje szyciowe serduszka, a jeszcze bardziej ptasiorki :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. nie,jednak ptasiorki lubię tak samo,nie mniej,nie bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Peninio serce śliczne :)
    a pocztówka zjawiskowa !!!
    buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  7. stare pocztówki są fajne bo są piękne i stare :) serca świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne serduszka:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Te serduszka są przepiękne!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś, jako dziecko, zbierałam pocztówki. Niektóre były bardzo ładne i wartościowe (po babciach np.) Niestety zaginęły gdzieś... Sama nie wie kiedy...
    Piękna pasja! A serducha jak zawsze cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ech ten czas leci strasznie szybko, a pocztowki super lubie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pocztowki sa piekne,jak i Twoje serducha!
    Serdecznie Cie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z czasem mam ten sam problem :) Serduszka jak zwykle prześliczne. Ja tez uwielbiam oglądać stare zdjęcia. Nawet mam takie nierealne marzenie - móc przenosić się np 200 lat wstecz, żeby zobaczyć jak było kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serducha urocze. A kartki...magiczne. Kryją w sobie tyle historii...
    Wyobraź sobie moją radość, bowiem jestem w posiadaniu kartek pocztowych z okresu II wojny światowej, W dodatku jest to korespondencja moich dziadków:-))
    Ech....
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Te Twoje serducha są niesamowite!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. przypomina misie kolekcja znaczków mojego taty.. 4albumy. ale w całej pocztówce więcej magii ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz wielkie serducho do robienia serc.Pocztówki urocze.Też lubię takie kartki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne serducha :) i naprawdę gratuluję nowej pasji to faktycznie niesamowite ile historii mogłaby taka kartka opowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne serducha, od razu włączyła mi się romantyczna nuta w moim osobistym sercu :) A stare pocztówki są piękne. Mama małą kolekcję, ale niestety tylko w folderze na pulpicie... Pozdrawiam ciepło, Karolina

    OdpowiedzUsuń
  20. Serducha sliczne,takie dopracowane,widac,ze wlozylas w nie duzo swojego serca:) A zbieranie starych pocztowek to fantastyczna sprawa! Moze jak trafie u siebie na jakas na targach staroci to Ci wysle? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Serduszka jak zwykle urocze, a pocztówki - magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję serdecznie za milunie słowa!Wszystko wspaniałe, gratuluję pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
  23. Stare fotografie mają swój niepowtarzalny urok,serduszka wyszły ślicznie,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. O tak.. stare pocztówki mają swoją magię. Uwielbiam starocie i również ( w miarę możliwości) powiększam swoją kolekcję staroci.
    Pozdrawiam gorąco
    A serduszka, co tu dużo mówić są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Serca piękne :) a Twojej przygody jestem niewątpliwie ciekawa :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoje serducha są śliczne, bardzo romantyczne. A stare pocztówki to i ja bardzo lubię i czasem kupuje na targach staroci. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) To wspaniale,że też zbierasz.U nas niestety się nie pojawiają,trafiłam tylko raz...więc pozostaje mi tylko allegro:)Pozdrawiam*

      Usuń
  27. Cudne pudrowy róż to jeden z moich faworytów:) Bardzo się cieszę, że paczuszka sprawiła radość:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za miłe słowa:)
    Urocze seruszka!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przecudowne serduszka,romantyczne! Tak lubię!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. same cudeńka:):):)
    Ach to nasze zbieractwo... strasznie wciąga prawda?
    co prawda ja nie zbieram strych pocztówek, co najwyżej kamee i to nie tylko te ze swoją "historią", jednakże smaczek zbieractwa bardzo dobrze znam i rozumiem jak się czujesz z nową pasją:):):)
    serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne!
    pozdrawiam i zapraszam na candy :) http://paszczakowice.blogspot.com/2012/01/candy-z-martwa-natura.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczne te serduszka, a manię zbierania starych karteczek i fotografii podzielam - są tajemnicze i pełne uroku:)Życzę Ci dobrego wieczory:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo klimatyczne i romantyczne:)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń