niedziela, 24 lipca 2011

Zatrzymać się na chwilę...

Miałam bardzo pracowity weekend...nazbierało mi się trochę domowych spraw i zaległości, które chcąc nie chcąc musiałam nadrobić.
Ale w między czasie znalazłam małą chwilę na to by co wykonać.
Postanowiłam zrobić notes w stonowanej zieleni z dodatkiem niewielkiej ilości brązu.
***



Wczoraj wybrałam się na pchli targ by trochę poszperać w starociach...i nacieszyć oczy.
Udało mi się zakupić kilka fajnych rzeczy...i między innymi taką karteczkę ;)
Oczywiście możecie sobie wydrukować obrazek jeśli się Wam podoba albo przyda :)
***
Pozdrawiam ciepło!

33 komentarze:

  1. Notesik cudowny :) a karteczka też :) u mnie nie ma pchlich targów...jak robią targ staroci to nikt nic nie kupuje - same zdezelowane śmiecie bardzo drogie albo super wypasy, jeszcze droższe :(....brak konkurencji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Notesik mnie zauroczył - oj tak, świetnie nadaje się do łapania chwil, pisania mądrych myśli, suszenia róż... :)
    Ale fajną karteczkę upolowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. notesik jak zwykle niezwykle sentymentalny :) piękny ten odcień zieleni, muszę kiedyś zrobić szkatułkę w takim kolorze :) a ja założyłam drugiego bloga -->
    http://aiwenore-mydailysecrets.blogspot.com
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. notesik idealny do zatrzymania się na chwilę... taką dłuższą nawet :)
    karteczka świetna ci się trafiła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny! Myślę, że .świetny na pamiętnik dla romantycznej dziewczyny.
    Wejdź na mój blog. Czeka niespodzianka.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To bardzo dobrze, że w wirze zajęć znajdujesz czas na takie piękne zatrzymanie się w biegu. Tak powinno być. I piękny notes Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladny, w moim ulubionym kolorze-Ag

    OdpowiedzUsuń
  8. Notesik jest cudny...uwielbiam te twoje brudne kolorki. A kartka jest wręcz boska...taka mała rzecz a cieszy...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. I KARTECZKA I NOTESIK FAJNIUSIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. *Malowany Imbryczek-dziękuje.U nas na targu jest tanio i droga ale też tak pośrednio...czasem można odnaleźć tanie drobiazgi:))
    *Wiśnia,Ewa-dziękuję serdecznie, bardzo mi miło:)
    *Aiwenore-dziękuje ślicznie...och szkatułka była by piękna:) Zaraz pędzę zobaczyć Twój blog:)
    *Trzpiot,Kachasek,Bożena-dziękuje z serca i ciepło pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. *Aneladgam,Kajka,Joasiunia,Agni--dziękuje z serca i ciepło pozdrawiam;)
    *Allbymyself -dziękuję serdecznie.Tak masz rację,mała rzecz a cieszy:))
    *Qra Domowa-dziękuję serdecznie, bardzo mi miło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Notesik jak zawsze cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  13. U Ciebie jak zawsze elegancko i klimatycznie:) pozdrowienia ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  14. Znowu nowości u Ciebie.
    kiedy tworzysz te wszystkie prace??
    Notes jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  15. Notesik jak zwykle piękny. Zazdroszczę Ci wizyty na pchlim targu. Uwielbiam takie miejsca. A karteczka słodziutka, tak jak napis głosi. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  16. *...Pisze..Kasia,Huma-dziękuję serdecznie, bardzo mi miło:)
    *Karolina-dziękuję serdecznie. Kiedy tworzę...zawsze staram się znaleźć chwilę dla siebie i to ją poświęcam na tworzenie:)Choć teraz jestem na urlopie i mam więcej czasu...za tydzień wracam do pracy więc już tak dobrze nie będzie... :(
    *Radziejowe Zacisze-dziękuję serdecznie, bardzo mi miło:)Ja tez uwielbiam Pchle targi...uwielbia szperać i wyszukiwać przedmioty z duszą:)
    *Dominique,Gosia S.-dziękuje z serca i ciepło pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to pracowałyśmy tymi samymi barwami, tylko u mnie koraliki u Ciebie natomiast piękny notes. :) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam te Twoje notesy. Takie troche nie z tej epoki.
    Karteczka śliczna
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. ależ ciepłe kolorki na notesie...
    KonKata

    OdpowiedzUsuń
  20. przecudny notesik :*
    http://kacik-decoupage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie :) Zadziwiasz mnie swoimi pracami, wszystkie są idealne, dopracowane i przemyślane. Notesik cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. notesik uroczy, kartka rozczulająca.. pozdrawiam, ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały notes! Jak zawsze dopracowany i bogaty w ozdobne detale, przepięknie wszystko komponujesz :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny notesik, cudownie wygląda ta zielona koronka nad zdjęciem:)
    Kartka- super;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoje prace zachwycają, każda inna, każda coś w sobie ma to coś. Jestem Twoją fanką :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Notesik SUPER!!! Wręcz nie mogę się na niego napatrzeć!!! Zapraszam do mnie po wyróżnienie! :)

    OdpowiedzUsuń