wtorek, 1 lutego 2011

Madonna z dzieciątkiem...

... w soboty, kiedy znajduję chwilę czasu
wybieram się z samego rana na pobliski pchli targ.
Uwielbiam giełdy staroci, atmosferę
i piękno tych wspaniałych przedmiotów z duszą
Każdy z nich ma swoją historią i legendę.
Wyszukuję i kupuję rzeczy,które przemawiają do mnie i przyciągają swym magicznym wyglądem...i są niepowtarzalne.
Niektóre z nich wymagają naprawy, renowacji po prostu"nowego "życia.
Kąciki mojego domu zapełniają więć niebanalne przedmioty...
chcę aby kiedyś w "moim miejscu" powstał uroczy
i romantyczny klimat...taki płynący z serca.
***
A niedawno właśnie zakupiłam piękną Madonnę z dzieciątkiem.
***



***
Ciepło Was pozdrawiam*

20 komentarzy:

  1. Śliczna jest. Również lubię giełdy staroci, choć ostatnio nie często na nich bywam

    OdpowiedzUsuń
  2. *Marta-dziękuję ślicznie:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna figurka;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Targi staroci to kopalnie pięknych i sentymentalnych przedmiotów umożliwiających podróże w czasie.... uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna Madonna ja mam podobnie wygladajacego Jezusa,kocham takie figurki ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna figurka.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym też na taki targ chodziła ;))) Ale niestety u nas oczywiście czegoś takiego nie ma ;o///

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do mnie - czeka mała niespodzianka

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja mam dla Ciebie Małgosiu wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kto nie lubi ich odwiedzać :) przecież są tam same cudowności, jak ta figurka Madonny. Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Madonna piękna. Też lubię ale u nas targów takich mało, po gdzieś poszperać trzeba się wybrać na dłuższą wycieczkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Madonna bardzo urokliwa !!!
    Ja uwielbiam szperanie po pchlich targach w Polsce i zagranicą - szczególnie tam można trfić różne dziwaczne ale dekoracyjne przedmioty.
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna Madonna,zastanawiam sie z czego jest zrobiona.
    A jesli chodzi o targi staroci to chyba kazda z nas lubi tam bywac:-)))))
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna figurka.
    I dlatego lubię niedzielne poranki...wtedy ja wybieram sie na targ ;-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczna figorka:))Ja tez uwielbiam targi staroci:)))Chciala bym Ci przyznac wyroznienie bo pieknie twozysz:))zajzyj do mne na bloga:))
    Pozdrawiam cieplutko Asia

    OdpowiedzUsuń
  16. *Nurguula-tak masz rację,pozdrawiam:)
    *Kasia-dziękuję:)
    *Kasia-dziękuję;)
    *Joasiunia-dziękuje:)
    *Madzik-dziekuję.Zapraszam więc do mnie:)
    *Ania-dziękuje:)
    *Joasinia-slicznie dziękuję:)
    *Magiczna Fabryka-dziękuje:)
    *Gabraj-tak dłuższa wycieczka tak:)Dziękuje;)
    *Kaprys-tak Agnieszko masz rację:)Dziękuje:)
    *Atena-dziękuję pięknie.Figurka jest gipsowa.
    *Ancraft-och to miło,dziękuje:)
    *Asia-ślicznie dziękuję za miłe słowa i wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna!!!
    I kwiatek obok bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń