sobota, 18 grudnia 2010

Moje tęsknoty...

"...małe tęsknoty...ciche marzenia...kto by nieznał ich..."
Krystyna Prońko
***
Dziś odpoczywam po całym tygodniu zawirowań w pracy i w domu...
łapie oddech...przy kawie ...
poświecam czas na capoeira i twórcze działanie.
Bo ostatnio bardzo mi tego brakowało i zaczynam tęsknić...za moimi pasjami
... a czas pędzi tak nieubłaganie...
Och chciałoby się wiele o tym napisac...ale...trudno wszystko wyrazić słowami
***
A dziś prosta karteczka...niby nic szczególnego a mi jakoś
tak przypadła do serca...
***


***
A dziś jeszcze przemyślenia o różanych...
Motywy różane, kiedyś bardzo mi obce,
a obecnie bardzo bliskie ...
czuję jakby stawały się powoli nieodłącznym elementem mojej duszy.
Choć nadal głęboko ukryte i schowane...sekretne przed światem.
To wiem,że kiedyś ujrzą światło dzienne w mojej wymarzonej pracowni,
która będzie moim różanym ogrodem, oazą spokoju i wyciszenia.
Ponoć marzenia się spełniają, jeśli się tego bardzo pragnie...wiec marzę :)
***
Na pchlim targu kupiłam
taki pojemniczek z różanym motywem.
Przypomina mi cukiernicę, ale tak jakby brakowało przykrywki ...
choć moze to co innego.
***

***
Chciałam z od serca podziękować za wspaniałe gwiazdkowe upominki,
które otrzymałam od:
Wszystkie obfocę i pokaze :))
Kochane jesteście!
Wieczorkiem napiszę maile:)
***
Przesyłam Wam moc uścisków i buziaczków.
Dziękuję z serca za ciepłe myśli i słowa w komentarzach
oraz za odwiedzinki.
Jest mi niezmiernie miło na duszy!
***

18 komentarzy:

  1. bardzo serdeczna pocztówka i upominki prosto do
    serca .serdecznych świąt Gosiu

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna kartka...cudowne przemyslenia a tajenicza cukierniczka czymkolwiek jest, jest piekna Malgosiu
    sciskam mocno
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu ... jeżeli czegoś bardzo pragniesz, to cały wszechświat sprzyja potajemnie
    Twojemu pragnieniu ...
    trzymam kciuki za pracownię ... :)))
    karteczka urocza, różany pojemnik również

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka śliczna, tchnie od niej ciepłem i miłością:) I spełnienia marzeń życzę, ale nie wszystkich na raz, tak pomalutku, po jednym , bo wtedy jesteśmy w stanie nacieszyc się w pełni:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna! Śliczne zestawienie kolorów!
    A różyczki dodają uroku! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka. Zazdroszczę upominków:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna kartka! rózane motywy maja urok, kiedys i mnie byly obce,ale potem to sie zmienilo, teraz nawet lubię różowy kolor^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna! Motyw bliski mojemu sercu;)) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka :). Jest traka ciepła i romantyczna w moim klimacie. Choć nie za bardzo lubię róż ten wygląda świetnie. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka piękna i ten kolor. Super.
    A pojemniczek z różą może być cukiernicą . U nas w domu kiedyś był komplet naczyń z takim samym motywem. Nie pamiętam czy była cukiernica ale te róże mam do tego czasu w pamięci.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu marzenia się spełniają, ale trzeba mocno ich pragnąć i nie skrywać w głębi duszy, tylko głośno o nich mówić. Wiem to z autopsji.Ach i dodaj do tego trochę cierpliwości, a się ziści...

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, marzenia się spełniają, to pewne i ja w to wierzę!! :)) A karteczka śliczna, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza kartka:) Ja też ostatnio różane klimaty coraz bardziej lubię:)
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekna,,,,spokoj,milosc i marzenia.Pozdrawiamù cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna karteczka! Do mnie motywy różane przemawiają bardzo żadko, narazie...;) Życzę dużo radości i wytrwania w marzeniach, no i gratuluje upominków! Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  16. cudna jest ta karteczka :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń