wtorek, 27 lipca 2010

Notesik i prezent...

Pogoda się nie poprawiła, nic a nic...
snuję się więc w pokoju z kąta w kąt...z książką i kawą...
co nie znaczy, ze nic nie robię ,bo
podziałałam też coś twórczo...
bo dzień bez twórczości uważam za stracony;))
Tak już jestem:))
Wytworzyłam więc łapkami notesik.
Inny od poprzednich ...zaczełam eksperymentować i poszukiwać.
Zastosowałam papiery z kolekcji Graphik 45,
oraz użyłam trochę starych pożółkłych gazet.
I fajnie się przy tym bawiłam:)
***
Chciałam się Wam kochane pochwalić małym
prezencikiem jaki wczoraj otrzymałam od Miśka.
Malutką postarzałą konewczkę:)
Jak ją zobaczyłam to po prostu skakałam do góry...marzyłam o takiej.
Misiek został obciumkany oczywiście bo tyle radosci mi sprawił:)
Tylko gdzie on wyszperał takie cudo?
Nie wiem dlaczego nie chciał podać mi adresu tego sklepu...hym...
zastanawiajace... :D
***
A tak prezentuje się koneweczka i notesik:)
***


I tył notesika...

***
A dziś fajnie mi się złozyło 400 post i 400 obserwtorów:)
Ślicznie dziękuję za tak liczną liczbę...bo to dzieki Wam:)
Miło mi:)
***
Życzę Wam kochane pieknego dnia:)
Buziaczki:)
***

46 komentarzy:

  1. Zasłużył na obciumkanie:) Śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. *Myszka-tak,zasłużył:)Dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Misiek będzie teraz tam chadzał po upominki dla Ciebie - a tak, jakby powiedział to sama byś wszystko wykupiła, ihhiih

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. to może jakieś candy?! :-)
    noteśik żeczywiście śliczny .
    i konewka super.pewnie w przyszłości adresik
    sklepu sie mu przyda.wiec czekaj na kolejne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  5. *Miejsce Sympatycznych Klimatów...-och tez tak pomyślałam...i to ze bym wszystko wykupiła to też fakt:)I Misiek to przemyslał...chyba niechce abysmy zostali bankutami:))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. *Agajaw-dziękuję:)A o candy myslałam..wieć być może w najblizszym czasie:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. notesik wyszedł Ci świetnie, wielkie brawki ... mnie też jakies dziwne nieróbstwo dopadłao i snuję się po domu

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudna konewunia:):):)

    A notes-no proszę proszę:D Super:*

    Co do pogody-heh wiem,bo u mnie chyba taka sama:D Ten sam region;) Ale co tam nie damy się:D Ja akurat wychodzę pogodzie naprzeciw i szaleję twórczo a co:P:)

    Pozdrawiam buźki:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę że też jesteś gadżeciarą :) Pozdrowienia dla Miśka :) Też uwielbiam takie pierdoły, tylko że stara chatka nie jest z gumy ale do nowego domu kupujemy :)
    Graphit jest świetny szkoda że taki drogi.Mam i szkoda mi ciachać..

    OdpowiedzUsuń
  10. *Kasiekw-dziekuję bardzo:)Miło:)Fajnie,ze mnie odwiedziłaś:)
    *Joasiunia-ślicznie dziękuję:)Tak,pogoda fatalna ale zobaczysz napewno się poprawi:)Buziaczki:)
    *Rybiooka-och tak gadżeciara:)Własnie wczoraj dyskutowaliśmy z Miskiem...o tym :))bo ja uwielbiam takie cudeńka:)Dziękuję za pozdrowienia oczywiście przekażę Miskowi:)
    Tak,ten papier jest drogi...ale nie mogłam się oprzeć aby go nie pociachać:)
    Kochana czy otrzymałaś maila? bo mi coś poczta fiksuje:(
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu po cygańsku "ciumki" = buziaczki hi hi hi
    Notes bardzo urokliwy, widać że włożyłaś serce w jego wykonanie !!!
    Konewka cudo !!! Ależ wiele wszelakich aranżacji można z nią poczynić !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  12. cudny prezent dostałaś ;) a notesik po prostu bajeczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny notesik!!!
    a koneweczka świetna jest! oj, nie dziwię się, że Misiek obcałowany został ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Notesik jest zachwycający! Fajnie, że eksperymentujesz, próbujesz i poszukujesz:) A najważniejsze, że sprawia Ci to frajdę, tak trzymaj!
    Misiek godny pochwalenia, ma plusa u nas;)
    Ściskam na pochmurny czas:*

    OdpowiedzUsuń
  15. *Kaprys-ślicznie dziękuję Aguś:)Och tak aranżacji można wykonać mnóstwo...ale ja tak nie za bardzo potrafię.
    Buziaczki posyłam:)
    *Nessa-pieknie dziękuję:)Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. *Kachasek-ślicznie dziękuję:)Miło:)Buziaczki:)
    *Huma-och witaj,miło,że jesteś:)Pięknie dziekuję:)Tak, twórczość to moje zycie...uwielbiam :)Buziaczki posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietny notesik i koneweczka tez:-)
    Pozdrawiam Serdecznie-psiankaDK-

    OdpowiedzUsuń
  18. *Magda Góra-miło:)Pozdrawiam i dziekuję:)
    *Psianka-ślicznie dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jedno cudo i drugie cudo, zachwyt!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ma oko :) koneweczka śliczna :))

    a notesik też niczego sobie ;-)))

    serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Koneweczka rzeczywiście cudna. Gratulacje z okazji dwóch 400 - setek!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny notesik...A koneweczka bardzo urocza...Cudny prezencik...Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zarówno prezent, jak i notesik są cudowne! Notes inny niż poprzednie, ale wciąż w Twoim stylu! No i serdecznie gratuluję kolosalnego wyniku w ilości postów i obserwatorów, oby tak dalej, chcemy Cię czytać!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny notes^^ koneweczka sliczna :) gratuluję tylu obserwatorów i postów, zawsze jest co podziwiać :D

    OdpowiedzUsuń
  25. *Gosia S.-pięknie dziękuję:)
    *Nika-tak,ma:)Cały czas się zachwycam:)Dziekuję i pozdrawiam:)
    *Apuni-pozdrawiam i ślicznie dziękuję:)
    *Anielina-miło mi:)Uroczo dziekuję:)
    *Anna-pięknie dziekuję:)Bardzo mi miło Aniu:)Pozdrawiam serdecznie:)
    *Paszczata-ślicznie dziękuję za dobre słowo:)Miło mi:)Buziaczki posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczny notes, bardzo lubię te twoje wytwory papierowe :)) A koneweczka jak diamencik, super jest i M. zasłużył na obciumkanie :D Piękna liczba 400, też głosuję za malutkim candy :)))) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. *Annasza-pięknie dziękuję:)Bardzo mi miło:)Tak,masz rację,koneweczka to taki diamencik:)Ach to uroczo...postaram się z tej okazji przygotować jakieś malutkie candy:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pisz kolejnego posta :-) dodałam sie jako 401
    Notes klimatyczny a koneweczka cudowna :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. *Malfu-ślicznie dziekuję Kochana:)Bardzo mi miło:)Pościk kolejny już jutro:)Być moze z małym słodkim candy:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. GARTULUJE 400 posta!!!!
    Koneweczka sliczna! Notesik tez bardzo urodziwy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ach cudeńka wychodzą spod twoich łapek!!!A koneweczka niezwykła!!!!pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny notesik!!! a koneweczka piękna..gdy mieszkałam w Polsce czasem wybierałam sie ze znajomymi na pchli targ do Kutna..oj,tam można było zakupic cudeńka?!!Ale trzeba było byc tam juz od 6ej,jak się wszyscy wystawiali ,bo potem to o takich okazach można było pomarzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  33. *Aśka-bardzo mi miło:)Dziekuję:)
    *Kasianat-pięknie dziękuję:)Pozdrawiam:)
    *Jagna-ślicznie dziękuję:)U nas taki pchli targ odbywa się w soboty:)Ale nie zawsze mam czym dojechać bo to 15 km od mojego domu.I tak też trzeba rano być by uchwycić okazy:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Peninko, eksperymentuj, eksperymentuj, bo cuda Ci wychodzą!
    Prezent od Miśka super :) Też lubię takie drobiazgi :)
    Gratuluję tak wielu obserwatorów :):*

    OdpowiedzUsuń
  35. Notesik bardzo klimatyczny- świetny.
    A koneweczka urocza :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny efekt Twojego papierowego eksperymentowania...zaskakujesz :)
    Konewka prześliczna.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  37. sliczny notesik i koneweczka tez!!

    OdpowiedzUsuń
  38. *Dorota-dziękuję:)To będę eksperymentować:)Buziaczki posyłam:)
    *Karlaja-miło,dziękuję:)Pozdrawiam:)
    *Mazmika-bardzo mi miło,dziękuję:)
    *Paulisia-pięknie dziękuję:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. cudeńka tworzysz:) jak to się stało,że dopiero teraz tu trafiłam?:) a i prezent uroczy, fajnie jak facet zna Twoje pasje i potrafi sie udzielić w tym kierunku:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. *Klaus-dziękuję slicznie za odwiedziny:)Bardzo mi miło:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Chciałabym mieszkać w dużym domu o bardzo dużej pojemności w którym bym gromadziła bardzo dużo fajnych i unikatowych rzeczy...
    Tak właśnie o tym marzę gdy patrzę np na koneweczkę, którą otrzymałaś - śliczna
    No a notes jak zwykle uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. *MamaKini-och ja też...albo przynajmniej mieć taki swój jedyny pokój w którym mozna by kolekcjonować takie unikaty :)Dziękuję:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Rewelacyjną konewkę Małgosiu dostałaś - istna perełka :) A notesik jak zawsze wielkiej urody :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Notesik bardzo ładny. Zawsze podobały mi się rzeczy, gdzie były wklejone stare gazety, czasopisma, wszystko co łączy się bezpośrednio z twórczym tekstem :)
    Koneweczką pocieszna. To jak ona mała jest, skoro nawet nie dorównuje wysokości notesikowi? Albo proporcje mi się pomieszały i notes jest w a4 ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję tylu obserwatorów i cieszę się, ze mogłam się do tego przyczynić :D
    Notesik naprawdę robi wrażenie, a konewka jest przecudna !

    OdpowiedzUsuń