środa, 3 marca 2010

Notesik

Wróciłam do domu po dwunastu godzinach pracy...
ten tydzień przeładowany cały,
muszę jakoś go przetrwać...wyjścia nie mam.
Może kolejny będzie mniej męczący:)
***
Wieczorek spędzam sama bo Misiek w pracy na zmianie,
ma dyżur przez całą noc - przy podtopieniach
w pobliskich miejscowościach.
Oby nie było powodzi...
...w dodatku zaczął padać śnieg, zrobiło się bardzo zimno i mroźnie.
***
... spędzę więc ten czas na odwiedzeniu Waszych blogów,
bo mam zaległości i napisaniu właśnie kilku słów na swoim :)
Oczywiście, pokazę przy okazji małe " co nie co" tym razem
papierowe:)
***
Notesik wykonałam,będąc na chorbowym.
Oczywiście w mojej lubionej kolorystyce i ulubionych papierów,
które zakupiłam w sklepie Art pasje.
***


***
Dziękuję Kochane za odwiedziny i wszystkie komentarze:)
Miło,tak po pracy odpocząć i poczytać:))
Buziaki!

33 komentarze:

  1. Czyżby to był Grafhit?( czy jakoś tak ) mam na myśli papier ;)
    Co do pogody to dziś było czasem słońce czasem śnieg hii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak Rybiooczko! Graphic 45! ten ukochany!

    Piękny notes Peniniu!!!
    Życzę spokoju :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobry do napisania prezentacji maturalnej.króra leży u mnie nie dokończońy bo brakuje mi karkek.
    Penina ty wiesz że to co zrobisz jest zawsze perfekcyjne.nie trzeba ci mówić tego za każdym razem.co nie?

    OdpowiedzUsuń
  4. króra!JAK TAK NAPISZE TO MAM JĄ OBLANĄ

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest prześiczny. I się tak nie przemęczaj w pracy kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny ;) życzę Ci miłego odpoczywania ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jest, z motywem pięknym;
    Spokojnego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow what a great card, lovely details

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy notes! I ten cmoook ;) Uwielbiam takie kawowe kolory...

    OdpowiedzUsuń
  10. Elegancki, a ten buziak taki kokieteryjny:-) Graphic i Towje zdolne ręce musz dac rewelacyjny efekt, nie ma wyjścia!

    OdpowiedzUsuń
  11. notes rewelacyjny :) całusy ślę i się nie przepracowuj jeśli to możliwe :**

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny notes, bardzo klimatyczny!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Notes w moim ulubionym klimacie :-) Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie swieci słoneczko prosto w okno . I jak tu pracowac? :)
    Notes pierwsza klasa !!!
    Przesyłam słoneczko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny notes, znakomicie dobrane motywy i ta kolorystyka...super!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wszystko dobrałaś i wyszło cacucho! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam po wyróżnienie.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  18. aż żal pisać w takim pięknym notesiku, żeby go nie zniszczyć

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny notes ! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To może wyróżnienie, na poprawę nastroju :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Podziwiam.... tym razem nie maszynowy, a papierowy twór... po prostu śliczny notesik!!!
    Życzę spokojnego piątku i udanego weekendu :0
    Zapraszam do mnie po niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam do mnie po wyróznienie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również zapraszam do siebie, po odbór wyróżnienia:)))! Serdecznie pozdrawiam, Ewa:)!

    OdpowiedzUsuń
  24. 42 years old Programmer Analyst I Ira Chewter, hailing from Lacombe enjoys watching movies like "Out of Towners, The" and Polo. Took a trip to Historic Town of Goslar and drives a Horch 853A Special Roadster. skocz do tych gosci

    OdpowiedzUsuń