czwartek, 31 grudnia 2009

Dziękuję...

Z całego serducha chciałam Wam podziękować za wspólnie spędzone chwile,
pełne pięknych myśli i wrażliwości patrzenia...
dziękuję Wam za listy i komentarze,
które wspierały mnie i dodawały skrzydeł w twórczości...
dziękuję za ciepłe słowa w trudnych chwilach...
Dziękuję za to ,że mogłam Was Kochane poznać!
Dziękuję, że jesteście!
***

A na Nowy Rok życzę...
wszelkiej pomyślności, pięknych chwil,
miłości i dobrej przyjaźni,
spełnienia marzeń oraz wiele inspiracji i kreatywności...
...najlepszego!!!

14 komentarzy:

  1. i ja dziękuję...
    i najlepsiejszości na nowy....

    OdpowiedzUsuń
  2. To dla mnie przyjemność znać tak utalentowana osóbkę :) Wszytskiego najlepszego na cały nowy rok :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wsiego dobrego również życzę!:*

    I mnie też było miło poznać!!!:*:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Nowym Roku wielu wspaniałych chwil życzę...
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj w Nowym Roku!

    Wszystkiego dobrego Ci życzę oraz Twoim bliskim, niech ten rok będzie lepszy od poprzedniego:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaglądam z ciekawości...któż to mi złożył śliczne noworoczne życzenia, za które uprzejmie dziękuję i które oczywiście odwzajemniam:)? A tu niespodzianka...tyle u Ciebie "szycia", a to jest to co lubię chyba najbardziej:)Cudne te Twoje lale i jak ślicznie przyodziane, aż miło popatrzeć:)!Na pewno będę tu zaglądać i wypatrywać kolejnych pracek:) Składając serdeczne życzenia noworoczne, pozdrowienia ślę cieplutkie z mojego "świata z łatek", Ewa:)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Peniniu, dziękuję za wszystko :*
    Wszystkiego naj...

    OdpowiedzUsuń
  8. Za piękne życzenia pięknie dziękuję i ze swej strony Tobie i Twojej Rodzinie życzę samych radosnych chwil w całym Nowym 2010 Roku :))

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkiego co dobre i piękne na cały Nowy Rok:)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za życzenia noworoczne :) Tobie również wszystkiego co tylko najlepsze w tym roku, samych wspaniałych chwil i mnóstwo uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Peninko! wszystkiego najlepszego w Nowym Roku dla Ciebie i Twoich Bliskich!

    OdpowiedzUsuń