sobota, 17 października 2009

Karteczka na aukcję dla Grzesia i przesyłka od Maj...

Przyznam że dzień dzisiejszy pełen rozmyslań...
...jakaś dziwna melancholia
dopadła mą duszę
i snułam się po domu z kąta w kąt...
Po zatym dokuczały mi zakwasy
po wczorajszym treningu capoeiry...ale...
***
Dopiero wieczorem zmobilizowałam się na coś twórczego
wykonałam karteczkę,
z przeznaczeniem na aukcję dla Grzesia...
taka w zieleni :)
***

A tu prezentuje wspaniałości jakie otrzymałam dziś
od niesamowicie utalentowanej i wspaniałej Maj 1309.
Takie wspaniałości, ze słów brakuje aby opisać ich
piękność...
gdy na nie patrze to się uśmiecham!
Dziękuję Kochana. Buziak słodki!
***

A tu cudności Maj w nowo zakupionym koszyczku.
Koszyczek kupiony z przeznaczeniem
na wszystkie piękne cudeńka
jakie od Was Kochane otrzymuję...
***

A tu możecie przeglądnąć fajne czasopisma

12 komentarzy:

  1. tak Twórczość maj jest rewelacyjna... też już mam coś od niej i kiedy na to coś patrze uśmiech sam ciśnie się na usta....

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja dziś zasnuta melancholią...
    jesień to bardzo ryzykowna pora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka dla Grzesia!!! Śliczny odcień zieleni!!!

    Cieszę się, że zasłużyłam na cudny koszyczek :))))
    Pozdrowionka :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka dla Grzesia.
    Prezenciki też cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też muszę chyba zakupić koszyczek :)
    Miłe są takie prezenty :) też je uwielbiam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dear Peninia,
    Thank you very much for your nice comment. I love your blog! Your a great artist! I will follow your blog and see forward for more of your beautiful work.
    Greetings from Holland,
    Love,
    Wilma

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna karteczka Gosieńko,pozdrawiam ciepło:)miłego dnia:**

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna Karteczka dla Grzesia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. *Boniusiu - tak masz racje twórczość Maj jest rewelacyjna!
    *Aniu - ach tak...ta jesienna melancholia...
    *Maj - jeszcze raz dziękuję :)
    *Ludkasz, Pestka, Agato.Art - dziekuję. Buziak:)
    *Fioletowe poddasze - taki koszyczek to naprawdę fajna sprawa...i też uwielbiam prezenciki :)
    *Wilma - Thank you :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała kartka :) śliczne prezenciki dostałaś bez dwóch zdań :)) link do czasopism wylądował u mnie w ulubionych :))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna ta katreczka....:)....i super prezenicki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. *Bożenko i Rachel - dziękuje. Buziak słodziak :)

    OdpowiedzUsuń