poniedziałek, 10 sierpnia 2009

Zmęczenie i notes z aniołem...

Powoli wracam do życia...
ogarneło mnie wielkieeee zmęczenie po wczorajszej pracy.
Opadłam z sił... i dziś leniuchowałam w domku przez kilka godzin.
Wieczorkiem zmobilizowałam się aby wykonać jakieś małe co nieco
z papieru...zaczełam - ale nie skończyłam :/
Dlatego pokazuję notesik z aniołem, który powstał już jakiś
czas temu...


Zapisałam się na pyszności u Brises,
losowanie 23 sierpnia :)
oraz Magality - 22 sierpnia
***
I jeszcze przypominam o moim Wakacyjnym Candy
do 14 sierpnia zapisy trwaja o tu a 15 losowanie :)

5 komentarzy:

  1. Mój ulubiony motyw z aniołkiem! Bardzo ciekawie wkomponowany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny notes, kocham aniołki... :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołku zapraszam po wyróżnienie:)miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, dziękuję, dziękuję :) Dotarła do mnie niespodzianka :) Ten notes w fioletach :)bajka :)

    OdpowiedzUsuń