czwartek, 23 lipca 2009

Pyszności...

A dziś będzie post pysznościowy...
bo zapisałam się tu i tam na różne Candy u dziewczyn :)
***
Pierwsze u Jolinki , które organizuje z okazji urodzin.
Termin zakończenia 27 lipca.
***

I z okazji pierwszych urodzin bloga
1 sierpnia cudny zestawik wylosuje Lorena
***
Śliczne Candy na blogu u Agaty,
losowanie 26 lipca.
***
Zauroczyły mnie fantastyczne rzeczy
jakie rozdaje 25 lipca Cynka
***
Śliczne kolczyki do zdobycia
***************************************************
...czy Wy też macie takie problemy z blogiem??
U mnie nagle przestały wyświetlać się " Osoby obserwujące"
i na innych blogach też ich nie widzę i co gorsza nie mogę się dołączyć!
Pomózcie jeśli wiecie jak przywrócić tą funkcję. Dziekuję.

1 komentarz:

  1. hmmm...u mnie są...ja a to miałam wcześniej problem z wpisaniem tekstu do bazarku...ale już jest ok...może to tylko przejściowe? pozdrowionka!:)

    OdpowiedzUsuń