piątek, 31 lipca 2009

Podziałałam wpis do wędrasia Rachel...

Ostatnio podziałałam wpis do
Albumu Wędrownego - Rachel " Radości i smutki"
Przedstawiam więć małe zajawki...
***


Dziś mój ostatni urlopowy weekend...
i trzeba wracać do pracy :(
Miałam też cichą nadzięję, że spedze go gdzieś
na wyprawie (do Krakowa), lecz plany się pokrzyżowały...
Smutno mi w oczętach...ach... :( Samotność... :(
****
"Indianer...coś jest nie tak.
Przestałem marzyć. A jak człowiek nie marzy - umiera" Rysiek
Wczoraj...15 rocznica smierci...
***
A tu słodziaki na moje w samotnosci pocieszenie
może kiedys się uda :
Candy urodzinowe na blogu Moje Zielone Wzgórze do 15 sierpnia,
a u Mirabeel candy z okazji drugich urodzin bloga -21 sierpnia.
Cudowności w moim ulubionym kolorze
podaruje komuś -1 sierpnia Carie's.
I jeszcze super candu na blogu Wytwórnia Mamuty
oraz na blogu 100% handmade by Juunka- 4 sierpnia
a jeszcze tu śliczności Craft Hobby Oliwiean - 8 sierpnia.

3 komentarze:

  1. Oj śliczności.....
    od paru dni pisze meila do Ciebie ech pamięć ...
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie smuc sie! Wspanialy wpis do albumu!
    "Odbijam pileczke z wyroznieniem" w Twoja strone i jeszcze raz dziekuje! Jak jednak bedziesz w Krakowie to przekaz pozdrowienia Staremu Miastu - uwielbiam to miasto. Pierwsze randki z moim M i studenckie czasy.... Ech! Wspomnienia....
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuję za śliczny wpisik....choć nie widze całości....to zapowiada sie cudnie...:)

    OdpowiedzUsuń