sobota, 16 maja 2009

Wędrujace albumy - czy znajdą się chętne do zabawy ?

Ostatnio bardzo zainteresowały mnie "Wędrujące Albumy"... dużo czytałam, przeglądałam na blogach i przyznam że pomysł tej zabawy ują mnie za serducho :)
Jest genialny zwłasza dlatego że jest to niejako forma wymiany pewnych doswiadczeń, pokazania siebie -swojej duszy i myśli za pomocą ulubionych materiał, kolorów czy technik.
I dla każdej z nas genialna zabawa i śliczna pamiatka :))
***
Tu przeczytacie o albumach CafeArt
***
Mam do Was kochane propozycję takiej zabawy :) Więc poszukuję chetnych osób :)
Będzie to mój pierwszy raz i nie wiem jak to wszystko się potoczy...Ale moze warto spróbować :) A więc narazie tak ogólnie...
***
Proszę o pozostawienie komentarza osoby które są zainteresowane udziałem - pod tym postem (około 5 uczestników -ja jako 6)
wraz z motyw -tytułem przewodnim swojego albumu.
Termin zgłoszeń do 24 maja
26 maja podam zasady, wymary albumów, kolejność wysyłek i daty itp. :)
***
PS.Jeśli znajda sie jakieś pomocne dusze na blogu udzielające w razie potrzeby rad to będzie mi niezmiernie miło :)
Dziękuję :)
***

11 komentarzy:

  1. 1. Peninia - "NIEBO...Z WIDOKIEM NA RAJ "

    OdpowiedzUsuń
  2. 2. Anek73 - http://anek73.blox.pl
    "MIEJSCE< W KTÓRYM ŻYJĘ"

    I nie wiem, czy zostanę do zabawy przyjęta, gdyż nigdy jeszcze czegoś takiego nie robiłam... Co więcej - moją domeną do tej pory był wyłącznie haft krzyżykowy. Nie mam profesjonalnych narzędzi i materiałów. Jedyne, co do tej pory stworzyłam papierowego, to 3 karteczki ATC na wymianę u Maknety - można je zobaczyć na moim blogu.
    Jeżeli jednak uznasz, że taka totalna nieprofesjonalistka może się bawić z mistrzyniami - będzie mi bardzo miło :) Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bardzo chętnie się przyłaczę. Podoba mi się temat Anek73 "Miejsce w którym żyję" i sie pod nim podpisuję:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie bym spróbowała, chociaż jestem totalnym laikiem w tych sprawach i nie wiem czy się kwalifikuję...
    pomysł 'wędrowniczków' od dawna mi się podoba :)

    mój temat to "Gdy jest mi smutno..."
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. no ja też musowo się pisze, tym bardziej że też sama chciałam coś takiego zrobić...ale jednego nie rozumiem, to nie bedzie jeden album?...hmmm... no mój teamt przewodni, to "radości i smutki"

    OdpowiedzUsuń
  6. bo z tego co wiem, to ty tworzysz okładke i pierwszą strone, a potem kolejne osoby sie wpisują .....dlatego nie rozumiemj tego co napisałaś o tytule przewodnim swojego albumu...może jestem zakręcona i dlatego....:))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mało scrapuję, ale jakby co to chętnie się przyłączę ;) "Coś optymistycznego" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo ja też bym się chętnie przyłączyła, bo oglądam czasem wpisy do wędrujących albumów i tak sobie myślę, że też bym się pobawiła w takie coś...:) Temat mojego albumu mógłby brzmieć (wymyślony przed chwilką): "Jeden taki moment w życiu..."

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też chętnie się przyłączę :o).
    Mój pomysł: "Małe-duże szczęścia".

    OdpowiedzUsuń
  10. ja się zastanawiam jeszcze,bo profesjonalistka zemnie żadna a chętnych nie brakuje:D ale mogę zaproponować na zasadzie takiej jagby wyliczanki:
    kocham-
    lubie-
    szanuję-
    nie chcę-
    nie dbam-
    żartuję-
    i każdy by napisał coś przy tym:D
    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Yyyy, a można zmienić swój proponowany albumowy temat (jeśli oczywiście się załapię do tej wymiany)... bo mi w głowie co rusz szaleją nowe pomysły np. Niesamowity sen (to pod wpływem jednego z niesamowitych wpisów Pasiakowej).
    :oD

    OdpowiedzUsuń