czwartek, 9 kwietnia 2009

Candy tu i tam ...

Szperacz ze mnie :))
Odnalazłam kilka Candy...śliczne rzeczy rozdają dziewczyny :) Koniecznie skorzystajcie...warto :) Jeszcze nigdy nie udało mi się nic zdobyć ale próbuję...hehe :)

Takie rózności u Viki - do 12 kwietnia



I urodzinowe Candy u kolejnej Vikki -30 kwiecień


I jeszcze tu słodkości u Lainy,s

losowanie odbedzie się 18 kwietnia :)
Tu tez śliczniutko Cheryl, Brocéliane, Wendy do 14 kwietnia
a u Sheil i Stressed Mother do 15 kwietnia

A takie cudności znalazłam na blogu Riane . Pośpieszcie się bo tylko do 14 kwietnia :)



Nie zdazyłam rano dopisać innych osób więc robię to teraz :)

I tak u Lolo Designes do 13 kwietnia.Och takie pyszności...:)

A takie cudeńka rozdaje Judy -tylko do 17 kwietnia :)

Do 20 kwietnia u Joanie a 30 kwietnia u Samanthy

a u Kath's do 21 kwietnia :)

Wiem, wiem,wiem.... co za duzo to nie zdrowo....wybaczcie ale nie mogę się oprzeć... :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz